zondag 9 januari 2011

Barcelona Olé

Olà!!

Lieve Blogvriendjes! Tijdens de Kerstvakantie ben ik naar Barcelona geweest.
Ik vond dat ik dit toch in mijn muzisch blogske moest vermelden want deze stad is een en al muzisch!


Ik heb daar nieuwjaar gevierd. De Spanjaarden kunnen feesten! Het waren vele vermoeiende dagen maar ik heb toch het een en ander gezien.
Vooral Gaudi heeft mij aagesproken!  Wat heeft er in godsnaam allemaal in die man zijn hoofd rondgespeeld van creativiteit. Van een Creatief brein gesproken!! De Sagrada Familia en Park Güell hebben mij muzich gefascineerd en geïnspireerd... Als je binnen in de kerk komt lijk je wel in een sprookjesbos terecht te komen. De zuilen (reuze bomen) en kapitolen, bloemetjes, slakjes (draaitrappen)...De moeite waard om een kijkje te nemen! Het is een feeëriek schouwspel van kleuren, sprookjes en mozaïek. Hieronder zie je enkele foto's!

 Gaudi... Wat een kunstenaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten